אימון וליווי אישי

אימון וליווי אישי

בכל אדם קיימת אמת וחוכמה גבוהה שהיא רק שלו. זו המהות הייחודית הנשמתית של האדם שמכילה אינסוף פוטנציאל ושיכולה להתגשם במציאות שלו באינסוף דרכים. אך, אצל רובנו האמת הפנימית מסתתרת מתחת לפחדים ולמחשבות טורדניות של "איך רואים אותי", "מה חושבים עליי", "מה אם לא אצליח..“, "מה מצפים ממני“ "איך זה ייראה“ ״למה שזה יקרה״ ועוד..

כשחיים מתוך הסתכלות החוצה, אנחנו מקטינים את עצמנו ומתכחשים לכוח האמתי שלנו כדי להרגיש ״בטוחים״ “אהובים“ וכדי להיות “בסדר” בעיני הסביבה. אך עמוק בפנים, מתקיימת ידיעת הכוח והגדולה האמיתית .

תהליך האימון  במרחבי הגשמה מחזיר לאדם את ההכרה והאהבה העצמית. בתהליך נרכשים כלים יישומיים, שמאפשרים לאדם לחשוף את חוכמתו הגבוהה להתחבר לעצמו ולחלקיו הגבוהים – לקיים את רצונותיו ובכך להסיר תלות מהעולם החיצוני, כדי לחיות מתוך נאמנות לעצמו בחופש ואהבה אמיתיים.                                               

הוא פוגש את עצמו, עוצמותיו,כוחותיו, חלקים פנימיים עמוקים שלו שטבועים בו ומתחיל לקיים מערכת יחסים פנימית (בינו לבין עצמו) המושתתת על קבלה, אהבה, רגישות והקשבה לעולמו. מכאן מתחילה מגמה של התמזגות, סנכרון והשלמה שמובעים במציאות כשמחה, חופש, התרגשות, עשיה, הצלחה, חיוניות והרבה אהבה. נלמדת שפה חדשה של ראיית ה”יש” והוויית חיים של שמחה, מימוש וסיפוק.

מתוך חשיפה והתחברות לחוכמה הגבוהה נבין כמה זה קל לקיים אהבה וקבלה עצמית בעזרת כלים פרקטיים, נגישים המותאמים אישית לכל אחד.

נלמד ונשתמש בכלים שמפעילים את ארבעת המרחבים: רוח – מרחב אנרגטי, שכל – מרחב תודעתי, רגש – מרחב רגשי  ופיזי – מרחב המציאות, כדי להטמיע את השפה החדשה לכל רבדי האדם.

התהליך מיועד לכל מי שמעוניין בהתפתחות אישית, פריצת דרך, גדילה וגילוי.

עם מה יוצאים מהתהליך:

  • הכרה והחזרת הכוח והעוצמה הפנימית לבריאה ויצירה במרחב המציאות.
  • תודעה חופשית ונקייה ממחשבות טורדניות/פחדים.
  • חופש מהתלות בחיצוני.
  • יכולת לקיים יחסים בריאים ומתגמלים בתוך המרחב האישי והקרנתם לשאר המרחבים. 
  • יכולת להניע שפע- היכולת להתרחב ולהגדיל את מיכל הקבלה האישי.
  • יכולת לקיים ולממש את האמת הפנימית.
  • אהבה והערכה עצמית גבוהה מתוך חיבור לחלקים הגבוהים והלא מודעים שלנו.
  • הנהגה עצמית למרחב כריזמטי וממגנט הקיים באדם. 
  • בניית מרחב שמנטרל ומעלים אירועים מעכבים, חסימות, אמונות ומחלות.
  • בניית תדר שמטמיע במציאות אירועים מקדמים ומעצימים, למימוש הרצונות הפנימיים.

כל אחת ואחד מכם מוזמן, לבוא ולגלות את הצופן האישי העומד מאחורי חוויות החיים שלו מיום לידתו ולגלות כיצד להפעיל צופן זה באופן שיאפשר לחיות ולממש עוד ועוד רצונות גבוהים ומציאותיים בקלות ובשמחה. 

תהליך האימון מכוון לעבודה, התמרה וריפוי בארבעת המרחבים: אנרגטי, תודעתי, רגשי ופיזי. המפגשים מעבירים תהליכים רגשיים ואנרגטיים חווייתיים לצד תהליכים רציונליים וקבלת כלים המותאמים אישית לכל אחד.

מזמינה אותך לפרוץ לרמה הבאה שלך  ❤️ 

לפרטים נוספים

כתוב את הכותרת כאן

עגלת קניות